FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Rejestracja Zaloguj

RSS
 Ogłoszenie 
UWAGA: PROSIMY ZAKŁADAĆ KONTA I LOGOWAĆ SIĘ NA FORUM TYLKO Z DOMENY E-MANTA.EU. FORA STOLARSKIE POD INNYMI DOMENAMI NIE MAJĄ Z NAMI NIC WSPÓLNEGO.

Poprzedni temat «» Następny temat
kilka pytań odnośnie boazerii?
Autor Wiadomość
shiza34 

Wysłany: 2013-06-26, 07:12   kilka pytań odnośnie boazerii?

Witam jestem laikiem jeśli chodzi o boazerie wiec przed zamontowaniem wole zapytać.A więc na poddaszu chcę zamontować boazerię dokładnie chodzi o skosy i sufit zakupiłem boazerie świerkową gruba 2 cm szer 15 cm i długa na 4m nie wiem czy w taką pogodę jak poda jest wilgotność duża można ją układać(zamierzam się na zimę dopiero wprowadzić) i czy można malować boazerie już założona bo na ziemi trochę lipa na stole a myślałem ją założyć i pomalować najlepiej pistoletem;)ostatnie pytanie jaka farbe proponujecie?

Stol-Art 

Spec 2: Drzwi
Spec 3: Meble Kuchenne
Wysłany: 2013-06-26, 07:17   

Lakieruj przed założeniem. Jakbyś polakierowal po montażu to wszystko by się porozrywało po jakimś czasie. Świerk lakieruj wodnym. Nie zmieni koloru i nie zciemnieje po czasie.
Schody Płock
Stol-Art Schody

tomekz 

Wysłany: 2013-06-26, 08:28   

STol-Art ma rację przecież między malowaniami należało by przeszlifować , jak będziesz to robił na suficie ?

kibic 

Wysłany: 2013-06-26, 11:21   

Ja nie ogarniam niektórych pomysłów ludzi, którzy biorą się za stolarke. Kur... na stole pomalować to lipa więc lepiej to zrobić na suficie :?: Już pomijając to co mówili koledzy, że będzie problem z rozsychaniem i ze szlifowaniem., to samo malowanie czy to pędzlem czy pistoletem boazerii na suficie jest dużo bardziej kłopotliwe niż na stole.
Ale to nie pierwsze tego typu pomysły jakie znam. Np: "zrób mi opaski do drzwi a ja sobie je sam wyszlifuje i pomaluje". Przychodze, patrzę: opaski przybite, papieru ściernego nie widziały i farby też nie. "Przecież się na ścianie wyszlifuje a potem oklei taśmą i pomaluje".

shiza34